Ας ξεκινήσουμε από το κείμενο ...

Υπηρετώντας τους στόχους του προγράμματος επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε πολυμεσικό υλικό με τη συμβολή και συνεργασία των μαθητών, αλλά και των συναδέλφων μας, κάτω από την ομπρέλα τίτλων όπως: 

1. «Σεβασμός … πίσω από τη μάσκα.» Ελεύθερο θέμα.

2. «Μη φοράς τη μάσκα του σεβασμού. Δείξε σεβασμό!» Ελεύθερο θέμα.

3. «Η μάσκα μου δε με προστατεύει από τη συμπεριφορά σου. Δείξε σεβασμό!» Ελεύθερο θέμα.

4. «Της μάσκας τα καμώματα …» Ελεύθερο θέμα.

5. «Δέκα λόγοι για να σέβομαι τον/την καθηγητή/-τριά μου. Δέκα λόγοι για να με σέβεται ο/η καθηγητής/-τριά μου.» Δημιούργησε τον δικό σου δεκάλογο του σεβασμού στο σχολείο, για εκπαιδευτικούς και μαθητές. 

6. «Μεγάλοι δάσκαλοι, μεγάλοι μαθητές». Η αξεπέραστη σχέση ανάμεσα στον μαθητή και τον δάσκαλο μέσα από ιστορικά παραδείγματα. Αναζήτησε πληροφορίες σε πηγές, όπως βιβλία ή το διαδίκτυο, και παρουσίασε μια περίπτωση δασκάλου – μαθητή, που έχει ξεχωρίσει για την ποιότητά της και την αλληλεπίδραση που άσκησαν ο ένας στον άλλο. 

7. «Ο σεβασμός προς τον μαθητή και τον δάσκαλο μέσα στον χρόνο.» Πάρε συνέντευξη-προφορική ή γραπτή-από τον γονιό ή τον παππού/τη γιαγιά σου με ερωτήσεις για τα δικά τους βιώματα σε σχέση με το θέμα. Αν δυσκολεύεσαι, έλα να συζητήσουμε μαζί τις ερωτήσεις της συνέντευξης. 

8. «Πες μου τι δε σ αρέσει να τ’ αλλάξω …» Γράψε με χιούμορ αυτά που θα ήθελες να πεις σε έναν εκπαιδευτικό ν΄ αλλάξει στη συμπεριφορά του για να βελτιωθούν οι σχέσεις μεταξύ σας. Απόφυγε τις επώνυμες αναφορές και το καταγγελτικό ύφος. Δείξε σεβασμό και ευγένεια.

9. Πάρε συνέντευξη από έναν/μια εκπαιδευτικό του σχολείου σου. Ετοίμασε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο και ζήτησέ του/της ευγενικά να σου απαντήσει σε ερωτήσεις που αφορούν στις σχέσεις του/της με τους μαθητές/-τριες. 

10. Πάρε συνέντευξη από τους συμμαθητές σου. Ετοίμασε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο και ζήτησέ τους να σου απαντήσουν ανώνυμα σε ερωτήσεις που αφορούν στις σχέσεις με τους καθηγητές. Εναλλακτικά, μπορείς να δημιουργήσεις ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο και να διαμοιράσεις τον σύνδεσμο. 

11. «Καθηγητής/-τρια για μια μέρα.» Γράψε ένα κείμενο για τον τρόπο ή τις μεθόδους που θα εφάρμοζες για να κερδίσεις την αγάπη και τον σεβασμό των μαθητών/-τριών σου. 

12. «Να ’σαι καλά δάσκαλε!» Ενημερώσου από τους παρακάτω δικτυακούς τόπους και γράψε ένα κείμενο για την προσφορά του εκπαιδευτικού που σε εντυπωσίασε και σε συγκίνησε περισσότερο. Να παρουσιάσεις αιτιολογημένα την άποψή σου. 

https://www.anaplirotes.gr/kalyteros-daskalos-toy-kosmoy-peter-tabichi/ 

https://sputniknews.gr/20210924/daskalos-kataskeyazei-rompot-gia-na-voithisei-mathites-stis-apomakrysmenes-voynokorfes-ton-andeon-18172698.html 

https://www.etwinning.net/el/pub/newsroom/highlights/etwinning-in-codogno-the-smal.htm 

13. Γράψε με τη μορφή τίτλων ή μιας σύντομης παραγράφου τι κάνει έναν καλό δάσκαλο σπουδαίο.

 https://www.youtube.com/watch?v=is46e1EH9Jk 

14. Ευγένεια ή αγένεια; Τι είναι ευγενικό και τι δεν είναι στη σχολική αίθουσα; Παρουσίασε τις προτάσεις σου για όσα είναι προς μίμηση και αυτά που είναι προς αποφυγή από την είσοδο έως και την έξοδό σου από τη σχολική αίθουσα. 

15. Φτιάξε μια κάρτα ή γράψε ένα σύντομο σημείωμα και δώσ' το σε εκπαιδευτικό του σχολείου σου. Να συντάξεις μια σύντομη έκθεση για το κριτήριο της επιλογής του εκπαιδευτικού, το μήνυμα που έστειλες, την υποδοχή της πράξης σου και τα αποτελέσματα της ενέργειάς σου στη διάρκεια του αμέσως επόμενου χρονικού διαστήματος.




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σεβασμός ἐν τάξει

Εμείς και οι άλλοι στο σχολείο

Ζωγραφίζοντας μάσκες και συναισθήματα